31 Temmuz 2012 Salı

Essence-Highlighter


      I LOVE RUNAWAY-HIGHLIGHTER

Bu sıcak günden herkese  Merhaba! 
Dün eski bir arkadasımla buluştum ve bana bu bahsedicegim highligher'ı önerdi.Güzel sohbetin ardından hemenn Gratis'e gittik ve aldım. 


                    

Fiyatı gayet uygun 9 civarı olması lazım. Essense ürünü. I Love Runaway adlı bu highlighter'ı kaşımızın hizasına ve tam gözpınarımıza yakın yere hafifce sürüp dagıtıyoruz ve hafif bir parlaklık veriyor. İsterseniz göz altına da sürülebilir eger hafif parıltıdan hoşlanıyorsanız. Ben daha göz altımda denemedim ama gece dısarı cıkarken yada gündüz bile belki sürülebilir cünkü öyle cok fazla parlak bir ışıltı vermiyor.

Kullanımı kolay,arkadan cevirmeli ve fırcası cok yumusak. sürdükten sonra elimle dagıttıgımda cok 
cabuk dagıldı ve toparlanma yapmadı. Bu fiyata güzel bir ürün. İlgilenen varsa deneyin derim;)       
                          

Bu da elimde sizin görmeniz için sürülmüş hali... Cok belli olmadıgı icin flashla cekmek zorunda kaldım.
              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni mutlu ediyor:)