16 Eylül 2012 Pazar

işte geldim burdayımmm

Nekadar zaman oldu yazmayalı.
O kadar yogundu ki,h,çbirsey paylasamadım.
24 Agustosta dügünümüz oldu ve artık biz de evliyiz...:) her sey cok güzel basladı ve aynen öyle devam ediyor ve insallah hep de böyle gider.
Bekarlıga veda tadında bi kına gecesi yaptım kız erkek karısık arkadaslarımızla. Bahceli güzel bir mekana gittik cok kalabalım olmayan biyer.Cünkü bilinen bi yer degil. Sanki mekanı kapatmısız gibi oldu:) kınamızı da yaktık partimizi de yaptık:) Gecenin sonunda ellerimle hazırladıgım şeker kutularını dagıttım.


Balayımız harikaydı. Bilmeden  Türkiyenin tek+18 diye bilinen oteline gittik ve süperdi. Etrafta cocuk sesi olmaması güzeldi. Gayet sakin ve kafa dinleyici bir balayı oldu bizim icin.
Fotograf cekimi cok eglenceliydi. Dügün hikayesi  diye bilinen cekim yaptık dıs cekimdi.biraz yorucuydu ama kesinlikle degerdi fotograflarımızı hala fırsat  bulup alamadık...
işte böyle geciyor günler...Okuyan herkese kocaman sevgiler ;) (cok kafiyeli oldu sanki !:)  )
Bu da partimizden bir fotograf:)

2 yorum:

  1. Mutluluklar dilerim, herşey güzel geçmişse benzıyor, umarım bizde üstesinden gelebiliriz bu stresin:)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim Pembe Evren, emin ol hic strese degmiyor cünkü o gün hiç birseyin farkında olmuyorsun:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor:)