15 Şubat 2013 Cuma

Claire's Alısverisi

Gecen hafta Ankara'ya gittigimde Claire's e de ugradım. Ne kadar rengarenk bir dükkan da olsa  normalde konseptinden dolayı  cok sık alısveris ettigim bir dükkan degil ama bazı ürünlerini seviyorum .Mesela ojeleri. İlk yesil ojemi bütün bu bilinen markalar cıkarmadan önce Claire'sden amıstım:) rujları da fena degil.

Bu gidisimde de hemen 2 oje aldım kendime dayanamayıp :) 2 tane sectim diyelim cünkü en az 5 tane alabilrdim o renkleri gördügümde ama sonra alıp sürmedigimicin kednimi tuttum :)
Pembe tam şeker pembesi. Normalde burda durdugundan daha güzel bir rengi var. Digeri de lacivert. Siyah gibi duruyor ilk bakısta. İçinde de cok hafif parıltılar var.
Bir diger aldıgım sey de vücut spreyi. Spreylerinin hepsi meyve kokulu. Biraz fazla yogun ve sekerli geldiler bana ama bu sarımsı rengi daha fresh bir koku sanki limon gibi ama biraz meyve gibi. Beni sıktıgımda mutlu etti :) Şehrinde Claire's olanlar deneyebilirler kesinlikle!
Sevgilerrrrrrrrr!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni mutlu ediyor:)